Veel Gestelde Vragen

Hieronder vindt u een lijst met veel gestelde vragen inclusief de antwoorden op deze vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op via e-mail of whatsapp/telefoon.
Onze contactgegevens kunt u via het menu: Contact vinden.

Is het mogelijk een kinderwagen of buggy te laten versturen of bezorgen?
-Nee, helaas bezorgen en/of verzenden wij onze kinderwagens en buggy’s niet.
Deze zijn ten alle tijden alleen persoonlijk door de klant af te halen.

Kan ik een aangekocht artikel uit de webshop retour sturen?
-Ja, bestelde artikelen uit de webshop kunt u retourneren binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Wanneer u een pakket retour stuurt dient het pakket te zijn voorzien van juiste frankering en inclusief de bijgeleverde bon en eventuele verpakking, en moeten wij van de klant een bewijs van verzending en/of traceercode ontvangen.
Wanneer wij het pakket in goede orde terug hebben ontvangen zal het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen teruggestort worden op uw rekening. De retourkosten zijn ten aller tijden voor de klant.
(Indien wij geen verzendbewijs hebben ontvangen, en het artikel niet aankomt of wanneer het beschadigd aankomt, zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.)

Kan ik de garantie periode verlengen?
-Ja, het mogelijk de garantie periode te verlengen naar 6 maanden i.p.v. 2 maanden.
Hiervoor worden echter wel extra kosten van 35 euro in rekening gebracht.

Is het mogelijk om mijn oude kinderwagen of buggy in te ruilen?
-Nee, het is bij ons niet mogelijk om uw oude kinderwagen of buggy in te ruilen.
Ook een eerder bij ons aangekochte kinderwagen is niet in/of om te ruilen voor een ander exemplaar.

Kan ik mijn aangekochte kinderwagen nog terugbrengen en mijn geld terug krijgen?
-Nee, wij nemen helaas geen kinderwagens terug; wij geven geen geld retour voor reeds aangekochte kinderwagens.

Kan ik een kinderwagen reserveren om deze op een latere datum op te halen?
-Een kinderwagen voor klanten reserveren doen wij slechts voor 2 dagen.
De reden hiervoor is omdat er helaas erg veel mensen de gemaakte afspraken niet nakomen en wij dan andere klanten hierdoor helaas vaak mislopen.
Om de schade zoveel mogelijk te beperken is het niet mogelijk langer dan 2 dagen te reserveren.

Is de garantie overdraagbaar?
-Nee, de 2 maanden garantie die wij op onze kinderwagens geven zijn niet overdraagbaar naar derden.

Mijn kinderwagen/Buggy heeft een defect binnen de garantieperiode. Wat moet ik doen?
– Bij het ontdekken van een defect dient u de kinderwagen niet meer te gebruiken vanwege veiligheidsredenen, en dient u contact met ons op te nemen en op afspraak langs te komen met de gehele kinderwagen, zodat wij het defect kunnen (laten) repareren.

Mijn kinderwagen/Buggy heeft een defect buiten de garantieperiode. Wat moet ik doen?
– Ook bij het ontdekken van een defect buiten uw garantieperiode dient u de kinderwagen niet meer te gebruiken, dit is vanwege de veiligheid.
U kunt contact met ons op te nemen en in veel gevallen kunnen wij het defect voor een kleine prijs alsnog voor u repareren.