Veel Gestelde Vragen

Hieronder vindt u een lijst met veel gestelde vragen inclusief de antwoorden op deze vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op via e-mail of whatsapp/telefoon.
Onze contactgegevens kunt u via het menu: Contact vinden.

Is het mogelijk een kinderwagen of buggy te laten versturen of bezorgen?
-Nee, helaas bezorgen en/of verzenden wij onze kinderwagens en buggy’s niet.
Deze zijn ten alle tijden alleen persoonlijk door de klant af te halen.

Is het mogelijk om mijn oude kinderwagen of buggy in te ruilen?
-Nee, het is bij ons niet mogelijk om uw oude kinderwagen of buggy in te ruilen.
Ook een eerder bij ons aangekochte kinderwagen is niet in/of om te ruilen voor een ander exemplaar.

Kan ik mijn aangekochte kinderwagen nog terugbrengen en mijn geld terug krijgen?
-Nee, wij nemen helaas geen kinderwagens terug; wij geven geen geld retour voor reeds aangekochte kinderwagens.

Kan ik een kinderwagen reserveren om deze op een latere datum op te halen?
-Een kinderwagen reserveren doen wij maximaal voor 1 dag.
De reden hiervoor is omdat er helaas erg veel mensen zijn de gemaakte afspraken niet nakomen en wij dan andere geïnteresseerden hierdoor onnodig “nee” moeten verkopen.

Er zit toch een vlekje/stipjes in een bekledingdeel van mijn aangekochte kinderwagen. Is het wel schoongemaakt?
-Ja, alles wordt netjes gewassen en gestoomd, maar omdat wij niet chemisch reinigen (ivm de gezondheid van het kindje dat er in moet komen te liggen)  kan het voorkomen dat er soms nog iets in de bekleding te zien is, ondanks dat het wél gereinigd is. Dit kan verder geen kwaad en u kunt gewoon met een gerust hart de kinderwagen gebruiken. Zorg er altijd voor dat u de kinderwagen nadat u in de regen heeft gelopen netjes laat opdrogen alvorens hem in te vouwen om opnieuw vorming van vlekken/stipjes te voorkomen.

Is eventuele garantie overdraagbaar?
-Nee, de garantie die wij op sommige kinderwagens geven zijn niet overdraagbaar naar derden.

Mijn kinderwagen/Buggy heeft een defect binnen de garantieperiode. Wat moet ik doen?
– Bij het ontdekken van een defect dient u de kinderwagen niet meer te gebruiken vanwege veiligheidsredenen, en dient u contact met ons op te nemen en op afspraak langs te komen met de gehele kinderwagen, zodat wij het defect kunnen (laten) repareren.

Mijn kinderwagen/Buggy heeft een defect buiten de garantieperiode. Wat moet ik doen?
– Ook bij het ontdekken van een defect buiten uw garantieperiode dient u de kinderwagen niet meer te gebruiken, dit vanwege de veiligheid.
U kunt contact met ons op te nemen en in veel gevallen kunnen wij het defect tegen betaling alsnog voor u (laten) repareren.